Contact
reparatie aanvragen
U kan een reparatie aanvragen via onze reparatie aanvraag. Hou alvast uw factuurnummer en het SN (serienummer) van uw toestel bij de hand. Enkel zo kunnen wij u vlot en snel verder helpen met een herstelling. De reparatie service is strikt voorbehouden voor klanten die hun toestel bij ons kochten.
klacht indienen
- Een klacht indienen kan via dit contact formulier.
- U kan via het online dispute resolution platform van de Europese Commissie.
- Via Safeshops.be via het klachtenformulier
- Bij de Consumenten ombudsdienst en de Europese geschillencommissie. (https://consumentenombudsdienst.be/nl) en (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN)
Heb je een vraag voor ons?
Wist je dat je het antwoord op heel wat veelgestelde vragen ook gewoon op onze website kan vinden? Bekijk dus zeker eens de veelgestelde vragen.
Chat met ons online
Als we online zijn kan u direct met ons chatten en zal u onmiddellijk worden geholpen. Klik op de knop “ONLINE ADVIES” RECHTS ONDERAAN om te starten.